تولید محتوا در حوزه کالای صنعتی
ما برای تولید محتوا در حوزه کالای صنعتی، محتوای اولیه مربوط به محصولی که می فروشید، را از شما دریافت کرده و بصورت تخصصی محتوای محصولات صنعتی را مطابق با ساختار وب در وبسایت شما منتشر می نماییم.
تیم ما از مهندسین فنی در صنعت هستند و با محصولات صنعتی شما آشنایی دارند.
انواع تولید محتوا در صنعت
تولید محتوای متنی
امروزه از تولید محتوای متنی به عنوان یکی از کلیدی ترین و ضروری ترین بخش های بازاریابی محتوا یاد می شود. درواقع محتوای متنی یکی از مهمترین بخشهای این بازاریابی است که مخاطب با خواندن آن به شما و محصولات و خدمات شما اعتماد می کند.در تمامی وب سایت ها از متن برای نشان دادن خاصیت و ویژگی های یک کالا ویا خدمات به مشتریان استفاده شده است.
تولید محتوای اینفوگرافیک
در تولید محتوا گرافیکی سعی میشود با استفاده از تصاویر جذاب اطلاعات ارزشمندی به مخاطب منتقل کرد. از تولید محتوا گرافیکی به عنوان تولید محتوای تصویری نیز یاد میشود. میپرسید هدف از این کار چیست؟ پاسخ بسیار ساده است. محتوای گرافیکی در جذب مخاطب بیش از آنکه فکرش را کنید موثر است. اگر میخواهید یک بازاریابی محتوایی را شروع کنید، باید بدانید دقیقا چه چیزی باعث رشد شما میشود. توجه، کالایی با ارزش در عصر دیجیتال است. فعالان این عرصه همواره با تبلیغات جذاب، ما را برای رسیدن به کالا و یا خدمات مورد نظر وسوسه و البته تشویق میکنند.
تولید محتوای رپرتاژی
تولید محتوای رپورتاژ آگهی نوعی تولید محتوای تبلیغاتی است. در محتوای رپورتاژ بیش از آنکه به خرید محصول یا خدمت مورد نظر اشاره کنیم به آگاهی دادن به مخاطب در راستای آن محصول اشاره کرده و با افزایش آگاهی او را با خود همراه میکنیم. وقتی یک محتوای رپورتاژ نوشته میشود باید علاوهبر رعایت اصول گزارش نویسی تحلیلی و توصیفی محتوا را طوری بیان کنیم که مخاطب ترغیب شود محصول معرفی شده را ببیند. محتوای رپورتاژ یکی از سنتیترین و اثرگذارترین بخشهای تبلیغات به حساب میآید و باید طوری نوشته شود که علاوهبر آگاهی دادن به مخاطب اثرگذاری لازم را در ذهن او داشته باشد و محصول یا خدمت معرفی شده را برایش ماندگار کند.