مدیریت صفر تا صد کسب و کار شما به صورت مجازی

ایده تمام چیزی است که برای شروع یا افزایش رشد کسب و کار خود به سطح بعدی نیاز دارید. صرف نظر از اندازه سازمان، شما شایسته ابزارها و منابع مناسب برای ایجاد و رشد کسب و کار خود هستید.

مدیریت صفر تا صد کسب و کار شما به صورت مجازی

ایده تمام چیزی است که برای شروع یا افزایش رشد کسب و کار خود به سطح بعدی نیاز دارید. صرف نظر از اندازه سازمان، شما شایسته ابزارها و منابع مناسب برای ایجاد و رشد کسب و کار خود هستید.

کارآفرین و یا صاحب یک کسب و کار دغدغه های زیادی در مسیر اداره کسب و کار خود دارد.

از جمله این مسائل کسب و کار: تامین مکان و فضای سازمان، تهیه تجهیزات اداری، جذب نیروی کار متخصص و حفظ و نگهداشت پرسنل، پیگیری فعالیت های تولید محصول یا تامین کالا و خدمات، مارکتینگ و بازاریابی، جذب مشتری و ارتباط با آن از طریق، تلفن، ایمیل، سوشیال، جلسات حضوری با مشتری در کسب و کارهای خدماتی، هماهنگی و یکپارچگی بین واحدها (فروش- خدمات پس از فروش- مالی- انبار باهم)

دیگر نگران هزینه اجاره فضا و تجهیزات و دکوراسیون اداری و سازمانی، دردسر جابجایی و حمل و نقل وسایل در موعد سر رسید قرارداد، پروسه زمانبر تهیه وسایل و نیروی کار، آموزش نیرو و حفظ و نگهداشت آن و هر آنچه شما را از ادامه روند و یا شروع فرایند کار باز میدارد، نباشید. ما هم فضا در اختیارتان قرار خواهیم داد هم به جای شما صفر تا صد کار را به عهده خواهیم گرفت.

صفر تا صد کار را به ما بسپارید و با خیال راحت نظاره گر باشید.

اگر دغدغه تهیه فضای اداری و مدیریت آن را نداشته باشید و صفر تا صد کار را به ما بسپارید؛ چقدر در زمان و هزینه و آرامش اعصاب شما تاثیر گذار است؟ قطعا خیلی!

اگر تا اینجای مطلب برایتان جذاب بود پیشنهاد می کنم برای دریافت جزییات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید…

استراتژی کسب و کار دیجیتال

این روزها فعالیت مجازی هر کسب و کاری به صورت موازی در کنار فعالیت حضوری آن، بسیار عادی شده است. حتی عملا خیلی از کسب و کارها بسته نوع فعالیت مجموعه فقط و فقط به صورت اینترنتی فعالیت می کنند و دیگر نیازی به حضور فیزیکی مثل سازمان ها و فروشگاه های سنتی سابق نیست.

و فعالیت بسیاری از نیروهای مجموعه به صورت دورکار بوده و توسط یک مدیر واحد کنترل می شوند.ما میتوانیم از ابتدای مسیر تا همیشه در کنار شما باشیم. پس دیگر نگرانی از بابت کنترل نیروی دورکار و همینطور گشتن به دنبال نیروی متهعد نخواهید داشت.

حتی اگر نیازی به نیروی ما ندارید می توانید خودتان کنترل امور را به دست بگیرید. یا از طریق نیروی واسط خود با ما در ارتباط باشید.

ما برای هر کسب و کارمجازی متناسب با نیاز آن، استراتژی می چینیم(تصویر وکتور نمایشی)
امکان برپا کردن کسب و کارتان بدون هیچ دفتر فیزیکی(تصویر وکتور نمایشی از دفتر کار مجازی)

دفتر کار مجازی

هزینه اجاره کردن یک واحد اداری در تهران برای کسب و کارهای نو پا بسیار سنگین است. کمااینکه برای برپا کردن یک واحد اداری برای شروع کسب و کار، هزینه تجهیزات اداری هم بسیار سرسام آور است. و ممکن است خیلی از افراد صاحب ایده را از شروع کار منصرف کند.

خیلی از کسب و کارهای خدماتی که زیاد ارباب رجوع ندارند هم، بعضی مواقع نیاز به برگزاری جلسه با کارفرما دارند و ناچارند برای برگزاری جلسات خود در مکانهای عمومی مثل کافه و یا دفاتر کار مجازی عمومی قرار بگذارند. که صورت حرفه ای ندارد و ممکن است به پرستیژ پروژه و قیمت آن تاثیر منفی بگذارد.

ما دفتر کار کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار خواهیم داد که می توانید در مواقع ضروری جلسات خود را در آنجا برگزار بفرمایید.

اتوماسیون اداری کسب و کارها

خط مشی و نقشه راه هر واحد و بخش از کسب و کار در عین مستقل بودن نیاز به یکپارچگی و هماهنگی با واحد های دیگر دارد.

اگر روند همکاری نیروها در جهت پیشبرد اهداف مجموعه منظم و کارآمد باشد نتیجه نهایی پیشرفت و توسعه کسب و کار رقم خواهد خورد. میتوانید اتوماسیون اداری کسب و کارتان را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

دیتاماینینگ یا داده کاوی برای هر کسب و کار به صورت اختصاصی

مدیریت داده

این روزها واژه های دیتاماینینگ یا داده کاوی و مدیریت دیتا را زیاد می شنویم. دیتا ماینینگ به شما کمک می کند از بین دیتاهای انبوه سازمان و شرکت خود گزارش های مدیریت شده اختصاصی و نتیجه محور استخراج کنید.

و از این نتایج برای عملکرد بهتر سازمان خود به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. ما در این قسمت تنها از شما دیتا می گیریم. و طبق نیاز شما الگوریتم های اختصاصی تنظیم کرده و گزارش نهایی را تحویل می دهیم.

مدیریت داده پیشرفته

حتما کنترل از راه دور بسیاری از اتوماسیون ها را شنیده اید. ما با استفاده از دیتاماینینگ و نیاز شما، استراتژی ای می چینیم که بدون کنترل و حضور فیزیکی شما تمام اتوماسیون شما به صورت هوشمند و دیجیتال عمل کند و فقط در برخی موارد خاص نیاز به قطع و وصل دستی سیستم توسط خودتان داشته باشد.

برندسازی

هر کسب و کاری برای رشد و پیشرفت و بزرگ شدن و پولسازی بیشتر از هر چیزی نیاز به برندسازی دارد.

فرض کنید خدمات یا محصولات شما دارای بهترین و بالاترین کیفیت قابل ارائه در حال حاضر است . در صورتی که برندسازی نکرده باشید، مشتری چطور میتواند شما را بشناسد و به شما اعتماد کند؟!

تصویر نمایشی از برندسازی(اسم برند خودتون رو درست به (مخاطب بشناسانید.

برای مدیریت کسب و کار به صورت مدرن و کم هزینه :

لطفا فرم زیر را پر کنید